Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teaching grammar using the novel of V. Hugo - Les Misérables
Smoláková, Valérie ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Nováková, Sylva (oponent)
Diplomová práce se zabývá výukou gramatiky v kontextu vybraného literárního díla. Cílem práce je představit možná pozitiva vycházející z kombinace těchto dvou relativně vzdálených součástí cizojazyčného vyučování - výuky gramatiky jakožto jazykového prostředku a rozvíjení řečové dovednosti čtení, kterou studentovi literární text zprostředkovává. Teoretická část práce popisuje vztah gramatiky a literárního textu ve výuce a uvádí několik různých přístupů k jejich zasazení do cizojazyčného vyučování. V rámci literárního textu se jedná například o práci s autentickým a neautentickým textem. Co se gramatiky týče, tam se jedná zejména o deduktivní a induktivní přístup. Praktická část obsahuje set pracovních listů, které demonstrují způsob, jak využít literární kontext pro práci s jazykovými prostředky. Pracovní listy by měly být pro studenty přínosné nejen ve prospěch osvojování jazykových prostředků a rozvíjení řečových dovedností, ale také ve prospěch jejich sociokulturního vzdělání. Klíčová slova: gramatika, čtení, literární text, V. Hugo, román Bídníci, jazykové prostředky, řečové dovednosti
Muzikál jako marketingový produkt
Vágnerová, Tereza Aster ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Muzikál jako marketingový produkt" se věnuje marketingové komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby. Zabývá se deskripcí marketingové komunikace licenčního muzikálu "Bídníci", produkovaného agenturou GOJA. "Bídníci" jsou, co se týče délky uvádění a prodeje lístků, jedním z fenoménů v ČR. Cílem je na základě teoretických poznatků charakterizovat marketingovou komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby, popsat marketingová specifika českého muzikálového prostředí, vypracovat podrobnou deskripci marketingové komunikace zmíněného díla a tu zhodnotit. V závěru jsou doporučeny možné změny vedoucí k zefektivnění komunikačních aktivit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.